.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیوگرافی کامل همسر علیرضا قربانی+ علت فوت
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت.
بیوگرافی کامل همسر علیرضا قربانی+ علت فوت

منیرسادات غیاثی ۱۲ سال قبل با علیرضا قربانی خواننده پرآوازه ایرانی ازدواج کرد. علیرضا قربانی که این روز‌ها ترانه‌های عاشقانه‌اش توانسته میان عامه مردم طرفداران زیادی پیدا کند از دوستان نزدیک همایون شجریان است.

 

علیرضا قربانی ساعاتی قبل در پستی در صفحه شخصی‌اش خبر داد که همسرش درگذشت. این زوج فرزندان دوقولو به نام‌های آواز و حافظ دارند که حدودا ۶ ساله هستند.

 

علیرضا قربانی (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۵۱) خوانندهٔ موسیقی ایرانی است. او از سال ۱۳٧٨ به عنوان خوانندهٔ ارکستر ملی ایران به رهبری احمد خسروی برنامه‌های متعددی در داخل و خارج از ایران اجرا کرده‌است. او از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت. به‌طوری‌که حتی در دوران دانشجویی به مقام دوم مسابقات دانشجویی کشور در رشته قرائت نائل آمد. از سال ۱۳۶۳ به‌طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی‌شناسی در آواز ایران مشغول شد. وی در این راه از استادانی، چون خسرو سلطانی، بهروز عابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومی ا حمد ابراهیمی و نورالدین رضوی سروستانی بهره‌مند شد. علیرضا قربانی از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور پرداخته‌است.

 

علت فوت همسر علیرضا قربانی

 

همسر علیرضا قربانی متولد سال ۵۵ است. او از چند سال قبل مبتلا به بیماری سختی شد و مدت‌ها تحت درمان بود، اما در نهایت تسلیم مرگ شد. آنطور که گفته شده‌است او به بیماری سرطان مبتلا بوده‌است.

 

آنطور که در بررسی‌ها نشان می‌دهد همسر علیرضا قربانی تحصیلات خود را در رشته حقوق به پایان رسانده و مدتی نیز وکالت کرده‌بود تا اینکه براثر بیماری شغل خود را کنار گذاشت. وی بعد از ظهر ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ چشم از جهان فرو بست.

 

علیرضا قربانی پس از اعلام فوت همسرش نوشت: این غم سهمگین برای همیشه باقی خواهد ماند.

 

   


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.